söndag 7 september 2008

Helgen.

Jahapp, söndag kväll och mina 2 lediga dagar är redan till ända. Gårdagen gick mest åt till att städa och greja här hemma och så var svärföräldrarna & Peters farmor här en stund. Sen handlade jag i kvällningen och så åt vi tacos och sen godis framför tv:n.
Peter och jag tittade på "Don't mess with the Zohan" när Robin hade somnat. Den nya med Adam Sandler. Den var både bra och rolig faktiskt.

Idag har det varit segt. Klockan började närma sig 14:00 innan jag kom igång ordentligt och tänkte mig att börja städa. Men då ringde Jessica precis så vi gjorde oss i ordning och åkte dit hela familjen runt 15-tiden istället. Sen var vi där till ungefär 19:30. Kändes skönt att vara med dem, det var längesedan vi varken pratade eller träffades jag & Jessica. Peter och Patrik har väl lite mer kontakt, det har bara inte blivit så för oss tjejer. Men vi får väl försöka skärpa oss nu och ta tag i det. Lite tid har man ju faktiskt över ibland, det är mest det att man inte får tummen ur då istället.

Och sen så vill jag bara gnälla lite över vädret. Jag börjar bli fruktansvärt trött på den här skiten som är. Det bara regnar och regnar... Och är det lite fint nån dag så varar det inte. Det har ju i stort sett regnat minst 1 gång per dag nu i många, många dagar... Det är frustrerande... *hata*

Inga kommentarer: