torsdag 4 september 2008

Så trött.

Herregud så trött man kan vara... Jag är supertrött idag och har varit iallafall sen 18-tiden när Robins gympa var slut. Det var som att luften gick ur mig när vi kom hem och satte oss i soffan för att se på Bolibompa. Känns inget vidare att det är min kväll att gå ut med Tyson idag, men det går nog bra bara vi kommer iväg. Det brukar det göra.
Vi har gjort upp att vi går varannan kväll jag och Peter och det känns skönt att ha det så. För nu slipper vi fråga varandra jämt om den andra kan ta "sista kissen" för att man själv är för trött eller bara verkligen drar sig för att gå ut i ösregn eller vad det nu kan vara. Nu går man när det är ens kväll och så är det inget mer med det. Och så får man njuta när det inte är ens tur att släpa sig ut. =)

Robins gympa idag gick bra. Han tyckte nog att det var roligt. Men det var lite jobbigt eftersom det ändå var 24 barn där idag och minst lika många föräldrar. Det blev lite trångt och barnen hann ju inte med så mycket då det bildades köer vid de olika stationerna på banan de (vi) fick gå runt. Men Pia (gympaledare och även arbetskamrat till mig) sa också att det var ovanligt många där den här gången mot hur det var i fjol, så förhoppningsvis blir det en del som droppar av efter hand. Hoppas jag iallafall. Och sen blir det väl bättre om ett år när Robin får börja i 4-5-årsgruppen istället om han fortfarande vill gå på gympan. Nu heter ju gruppen Barn och föräldrar, och jag kände iallafall att det var lite lätt rörigt med så mycket folk... När de kommer upp i åldrarna så är inte föräldrarna med på gympan och då får nog barnen ut mer av det också.
Jaja, vi fortsätter väl iallafall för det är säkert bra för Robin med någon aktivitet, och det är väl hans intressen man får ta i första hand. Sen att inte jag tyckte det var någon höjdare behöver vi ju inte låtsas om :P

Nej, nu ska jag försöka resa på mig och släpa ut min kropp på kvällspromenad då. Sen ska jag nog gå direkt i säng tror jag. Jag är snart medvetslös... Idag kan jag faktiskt säga helt ärligt att det ska bli riktigt SKÖNT att jobba kvällen imorgon.

God natt.
Zzzzzzz....

Inga kommentarer: