måndag 15 september 2008

Ny vecka.

Återigen en ny vecka då... Tiden går bara fortare och fortare tycker jag. Robins 3:e födelsedag är snart här. Jag kan inte fatta att det är så länge sen han föddes...

Den här veckan jobbar jag bara tisdag och söndag, men det blir nog fullt upp ändå ska ni se. Det finns alltid en massa borden och måsten som hänger över en. Sen vilka som i slutändan blir fixade är ju en annan sak, men hur som helst räcker aldrig tiden till tycker jag. Oavsett om man är ledig eller inte.

Måndag (idag): Varit med Robin till tandläkaren kl 10:50. Ska sätta igång med lite städning snart, hänga tvätt och lite annat "roligt". I eftermiddag ska vi åka till stan när Peter slutar jobbet. Tydligen så behöver vi åka till djuraffären (nu igen) och Biltema bl.a.

Tisdag: Jag jobbar 7:45-15:15. Sen har jag inga planer, men det behövs ju alltid städning och planering inför Robins kommande födelsedag på fredag.

Onsdag: Ska till BVC med Robin kl 8:30 på 2½-årskontrollen (lite så där i efterhand). Sen inga planer... (se ovan)

Torsdag: Städning och planering. Robin har sin gympa kl 17:15. Sen när Robin har somnat för kvällen så blir det till att blåsa upp de 200 ballonger jag köpt och fylla lekrummet med. Blir roligt för honom när han vaknar på fredag morgon.

Fredag: Robin fyller 3 år. Öppet hus och firande hela dagen från klockan 11.

Lördag: Vi firar Robin i en dag till. Öppet hus idag med. Från klockan 11.

Söndag: Jag jobbar från 6:45. Minns inte när jag slutar. Gissar på 15:15.

Nej, nu ska jag ta och sätta igång med nåt. Man får passa på medan Robin är lugn och sitter framför tv:n. Det är bra när han roar sig själv en stund. Just nu ser han på Tweenies på barnkanalen. Tror han gillar det.

Inga kommentarer: