fredag 12 september 2008

Läggdags.

Ska snart gå och lägga mig. Jag är jättetrött som vanligt och jag känner att det inte finns något att göra uppe heller. Och så ska jag jobba imorgon så det är ju kanske bra om man iallafall försöker att lägga sig i tid. Till veckan jobbar jag iallafall bara tisdag och söndag som det ser ut nu, och det ska bli så skööönt. Men full fart blir det säkert ändå. På måndag ska Robin till tandläkaren och på onsdag ska han till BVC. Och på fredag fyller han år. Så, full fart alltså. Och jag som skulle vilja dra ner på tempot lite...

Peter är med sin chef i Örebro på motivationskurs. De åkte 06:30 imorse och när de kommer hem är det ingen som vet. Det märks väl.
Robin sover och har nog gjort en stund nu. Vi har varit hos mamma under eftermiddagen och kvällen, kom väl hem ungefär 20:15 skulle jag gissa. Liza och Tyson har också varit med. Det är ett helt företag att få med sig både barn, hund och katt, men det går och jag är så glad att jag har dem allihop. Jag älskar min familj =)

Nä, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och zappa mellan skitprogrammen på tv. Och sen ska jag som sagt försöka sova.

Inga kommentarer: