måndag 15 februari 2010

Ny vecka, nya tag?

Jodå, jag kom allt till ro till slut och har sovit en del iallafall till och från i natt. Det var inte så där superjobbigt att gå upp, även om det inte var lätt heller. Linus har varit ganska orolig under natten också, men mest har det varit pga mig själv som sömnen varit dålig (eller hur man ska säga). Fast jag tror ändå att jag faktiskt börjar vänja mig vid att inte sova så där jättebra... För det gör man väl till slut? Jag är inte lika trött längre iallafall som jag var efter typ första veckan.

Däremot har jag lika svårt att få nånting gjort känner jag. Jag försöker verkligen att komma igång, men det är svårt. Fast det beror väl mer på psykisk trötthet än på fysisk...

Ny vecka har det hunnit bli igen iallafall och som varje måndag så tänker jag att nu ska jag ta nya tag och få en massa gjort och verkligen ta tag i mitt liv. Hehe... Sen vet vi väl alla hur det brukar sluta = plötsligt är det måndag igen och jag ska börja om :P

Planerna den här veckan är än så länge iallafall att Linus ska få sin 5-månadersvaccination (om han inte fortfarande är för förkyld för att få den, men då åker jag ändå till bvc på hans utsatta tid för att väga & mäta och prata lite med dem tänkte jag) och på söndag är det Leklandet på Nöjesfabriken i Karlstad som gäller med ett gäng tjejkompisar och barn. Ska bli spännande. Jag har aldrig varit där förut men jag är ganska säker på att det kommer vara något i min vildings smak :P

Nu ska jag försöka hinna att sno ihop lite lunch till mig och gröt till Linus innan han vaknar där ute i vagnen. Så att man bara kan ta in honom och mata honom direkt och få i sig lite mat själv. Håll tummarna för att jag hinner!

Inga kommentarer: