fredag 5 februari 2010

Blog award.

Jag har fått en blog award av Susan. Tack för det!




Med en award medföljer ansvaret att följande saker uppfylls:
~ Kopiera awarden på din blogg
~ Länka till personen som givit dig awarden
~ Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
~ Välj 7 andra bloggar som du vill ge denna award och länka till dem
~ Lämna en kommentar i deras bloggar att du givit dem denna award

Här följer då alltså 7 "intressanta" fakta om mig:
1. Jag har blivit helt besatt av FarmVille på Facebook. Jag t.o.m. drömmer om det på nätterna...
2. Jag ser väldigt ogärna på skräckfilm, oavsett om jag har sällskap eller inte.
3. Jag har fortfarande absolut ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv, fast jag snart haft 30 år på mig att komma på det...
4. Jag har blivit 1000 ggr mer känslig och lättrörd sen jag var gravid med första sonen. Sen har det liksom inte gått över :P
5. Jag är en ganska blyg person som sällan vet vad jag ska säga riktigt, särskilt då till folk jag inte känner så väl. Men jag jobbar på det och det har faktiskt också blivit bättre sen jag blev förälder.
6. Jag är rökfri rökare sen ca 1½ år tillbaka. Dock har jag tillåtit mig själv få några återfall den senaste tiden, men bara när jag varit barnfri.
7. Jag har varit beroende av Red Bull från och till under många år, och nu verkar jag ha trillat dit igen :P Det som är skönt är faktiskt att det är sant att det livar upp både kropp och sinne och det behöver jag verkligen just nu...

Och här har ni de 7 bloggar som jag vill ge denna award:
(utan inbördes ordning)
~
make my day, punk
~ Välkommen till MammaSusan
~ BusNova
~ Tidsoptimistens
~ Chicadoro
~ MarieHelene
~ En blondins bekännelser

Sen finns det ju så klart en hel del bloggar till som jag skulle kunna ge denna award, men denna gång fick det bli de här 7...

2 kommentarer:

Milla sa...

Tack så mycket hörredu! :D Vad snäll du är. Nu har jag ju precis fått den där awarden på annat håll och fyllt i allt en gång så det får räcka med det. :)

Jessica sa...

Tack så mkt svarar på dem så fort tiden räcker till:)