onsdag 3 februari 2010

Födelsedag!

Marie.


Idag fyller världens bästa Marie år. Så i eftermiddag ska vi försöka trotsa det jävliga snövädret och ta en tur hem till henne och fira, jag & kidsen. Robin har egentligen sin gympa idag, men som det låter hittills så väljer han att följa med till Marie istället.

Även Robins tremänning och lekkamrat, Viktor, fyller år idag. Fast honom firar vi nästa fredag när han har kalas i badhuset.

Hipp hipp hurra!

Annars hade jag väl lite att skriva om "mitt eget" idag med dagistider och annat, men jag tror att jag hoppar över det. Jag orkar helt enkelt inte... Så vi låter den här dagen bara vara två personers födelsedag istället och inget annat.

4 kommentarer:

MammaSusan sa...

Hej! Du har fått en blogg award av mig, kika in i bloggen för mer info.

Hoppas du mår bättre nu! Kram

Marie sa...

Okej :-) En bok eller så då blir det nog :-)

Milla sa...

Wow vilken snygg bild på M. Ser ju ut som en moviestar. :) Och vilka kindben.

Tessan sa...

Ja, hon är så fin så =)