torsdag 11 februari 2010

Låg nivå.

Känner mig inte helt hundra bra idag. Ligger på en rätt låg nivå i sinnesstämning. Fast det beror nog mest på att jag är fruktansvärt trött. Bebis hade magknip eller nåt i natt och vi var vakna mellan typ 23:30 och 3:00... Eller ja, jag var det iallafall. Linus somnade i omgångar på min mage så han fick iallafall sova lite mer än jag.
Det var riktigt tufft att ta sig upp i morse när det dessutom var sjunde natten i rad med dålig sömn, men otroligt nog så tog vi oss både upp och iväg till dagis med Robin utan att ens komma försent.

I eftermiddag (klockan 16) ska jag & Peter på utvecklingssamtal om Robin på dagis. Det är alltid lika spännande även om man redan vet att det kommer att sägas mest positiva saker =) Det är tur att han är så snäll och duktig på dagis även när han har sina värsta trotsperioder hemma. Som nu... Det blir lite uppiggande att höra att han är duktig med när han håller på tvärtom hemma för tillfället. Jag tror aldrig att han har lyssnat så dåligt och gjort så mycket tvärt emot vad man säger som nu. Och igår BET han sin lillebror i armen. Ordentligt också vad det verkar på tandmärkena som är kvar även idag.
Inte alltid lätt att ha barn, men jag älskar dem högt iallafall och skulle aldrig vilja vara utan dem, trotsiga eller inte. Båda mina pojkar är ju världens finaste =)

Imorgon ska Robin på kalas i badhuset. Det blir spännande för honom. Jag hoppas bara att de badbyxorna han har passar annars blir det till att fixa några i panik hur jag nu ska ordna med det... Aja, det löser sig väl. Jag fattar inte att jag inte har tänkt på det förrän först igår bara... *suck* Om man bara kunde fungera som en normal människa så man slapp stressa med allt jämt :/ Jag kan ju inte tänka.

Jaja, nu ska jag äta lite lunch och mata Linus framför tv:n. Sen får vi se vad som kan tänkas bli gjort innan vi ska hämta Robin klockan 14. Kanske något, kanske inget.

What ever.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Robin får akta sig.. för en dag biter Linus tillbaka =)

Marie sa...

Tack för awarden :-) Är inte förtjänt av den dock tycker jag för jag är inte värst kreativ :p
Men tack igen :-)

Marie sa...

Emellanåt så får jag väl till ett lyckat inlägg i alla fall :-)
Kände mig lite nere igår kväll så det var nog därför jag inte kände mig förtjänt av den. Så jag kunde kanske ha väntat med att kommentera tills idag :p