söndag 14 februari 2010

Nattliga tankar.

Kan inte sova så jag gick upp till datorn en sväng. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men det är som det är. Annars brukar jag ligga kvar och blunda och försöka få lite vila iallafall, men det kryper liksom i mig idag. Och inte kändes det något vidare att ligga och zappa på tv:n heller som jag ibland kan göra annars när jag inte kan sova. Så det var väl lika bra att knalla upp en sväng och försöka igen lite senare.

Jo, men vad fan... Vi sov ju förmiddag här idag i typ 3 timmar... Kan ju kanske bero på det??? Ja... Hrm...

Imorgon är det måndag igen och det har redan gått en hel vecka sen det var det förra gången. Tiden går lite väl fort nu känner jag... Börjar bli hög tid att ordna till ett litet dop för Linus också nu. Han blir ju inte mindre precis. Det har bara inte funnits varken tid eller ork för det än med allt som varit (hur jag mått och så där ni vet). Hur som helst så kommer det troligtvis bli ett så litet dop som möjligt, då jag känner att jag inte orkar med något värre. Vi kommer att försöka "skära ner" på antalet inbjudna så mycket som möjligt och bara bjuda de som vi anser är närmast oss just nu och kommer att vara närmast Linus i hans liv. Så jag hoppas att ingen blir för ledsen om det inte kommer någon inbjudan! Alla vänner räknas självklart ändå, men en del har man ju glidit ifrån och en del har man inte kommit så nära (än) och vi kommer att bjuda in efter hur situationen är just nu. Vill inte såra någon, men vill heller inte ha någon stor tillställning.

Jaja, nog om det. Man har väl tillräckligt med saker att grubbla över så här på natten som det är...

Annars då? Jo, jag var med Robin på kalas i badhuset i fredags och firade hans tremänning Viktor som fyllt 6 år nu. Det var jätteroligt. Robin var så snäll och duktig hela tiden och han hade så roligt. Det var härligt att se =) Och bäst av allt tyckte han nog att hans stora kärlek från dagis var på samma kalas. Han blev så glad när han fick se henne och de lekte väldigt mycket tillsammans i bassängen, även om han lekte med de andra barnen också. Väldigt lyckat var det iallafall och pizzan Viktors mamma bjöd på var riktigt mumsig =)

Nä, vet inte vad jag ska skriva om mer nu så här mitt i natten. Hade väl kanske inte bloggat alls om det inte vore för att det inte går att logga in på mitt kära facebook för tillfället...

Får väl snart försöka bege mig ner till sängen igen och hoppas på att man får någon sömn innan morgonen iallafall. Är ju dagisdag imorgon så då är det ju bra om man kommer ur sängen...

2 kommentarer:

Milla sa...

Hoppas du kom tirr ro till slut! :)

Marie sa...

Jag sov inget vidare i natt jag heller. Men det gör jag aldrig på söndagar :p och jag sov också middag igår, typ två timmar *s*