söndag 8 november 2009

Spökfilm.

Igår var vi alltså på bio i Karlstad och såg den nya Spöket Laban-filmen. Jag, Robin, mamma och Marie lämnade Grums runt 14-tiden och åkte in till stora staden. Vi hade lite svårt att hitta parkering först men det löste sig ändå ganska snabbt. Vi fick gå lite längre än vanligt, men det är inte många minuter vi pratar om heller. Utanför McDonalds (dit vi skulle och äta före filmen) väntade en överraskning till Robin i form av hans kära Malin. Det tror jag var uppskattat av lillemannen =) Så hon åt med oss också.
Filmen började 15:45 och det var precis så att vi hann in och sätta oss innan den började.
Filmen var jättebra tyckte jag. Vi fick många goda skratt allihop. Den rekomenderas verkligen =)

Idag är det Fars Dag och den ska firas först med lite mat på Nyängen med pappa och Robin och sedan blir det tårta hos svärfar. Peter och Linus åker dit i förväg.
Peter har fått ett fint kort från grabbarna nu på morgonen och så blir det lite lotter sen, precis som till våra fäder. Det är lagomt.

Och sen börjar återigen en ny vecka imorgon. Då måste jag nog verkligen ta tag i mitt hemliga projekt mer ordentligt. Jag har en hel del att ordna till... Men nog om det nu innan jag spiller ut för mycket... =)

Ha en skön söndag gott folk!

Inga kommentarer: