tisdag 24 november 2009

En vanlig dag.

11 veckor har det gått nu idag sen minstingen kom ut till världen... Herregud...

Igår kväll hade Linus en sån där skrik- & gråtkväll igen. Han har haft det några gånger. Jag tror att det beror på magen, men det är lustigt ändå att det mest är på kvällarna. På dagarna är han inte alls sån (inte lika mycket iaf). Och på nätterna sover han snällt utan skrik oavsett hur många timmar han gapat på kvällen. Jättekonstigt. Men skönt så klart. Igår kom vi i säng vid 00-tiden, sen åt han 03:30 och 07:30 så jag klagar verkligen inte för sömn har jag fått. Men det var jobbigt igår... Usch... Det är svårt när man inte kan hjälpa...

Idag känner jag mig iallafall ganska pigg och ska försöka att städa färdigt här om en stund. Mamma var här och hjälpte oss i söndags och igår tog jag mig en vilodag kan man säga. Jag gjorde iallafall inte färdigt det jag hade tänkt. Det är lekrummet, vardagsrummet och tvättstugan kvar som jag vill ha lite mer ordning på. Vi får väl se vad som hinns med (läs orkas) idag. Annars har jag inga direkta planer för resten av dagen.

Måste ut och handla nån dag med. Har flera ärenden som ska göras och som jag måste ha gjort innan helgen... Vi får se när jag kommer iväg, om det blir idag eller möjligen på torsdag. Imorgon ska jag på ljusparty hos Caroline (om jag får någon annan som kan gå med Robin på hans gympa)så då blir det iallafall inget.

Nu ska jag plocka lite här medan Robin badar och Linus sover. Tror tvättmaskinen jag körde igång förut är klar nu så jag får väl ta den först.

Hej!

Inga kommentarer: