tisdag 3 november 2009

Paus.

8 veckor blir han idag minstingen. Jag har bara en sak att säga om det; Herregud...

Just nu tar jag en liten paus. Jag har faktiskt varit gansk duktig idag med, om än inte riktigt lika duktig som jag var i förrgår. För tillfället är iallafall vardagsrummet klart så när som på golvet som ska både dammsugas mer ordentligt och skuras. Men annars så. Nu är det bara resten av huset kvar... Det är otroligt vilken tid allting tar! Dels så har jag svårt att komma igång många gånger och dels så blir jag oftast avbruten när jag väl gör det. Men men, det får man väl leva med. Just nu så skulle jag egentligen ha startat med köket medan Linus faktiskt sover, men här sitter jag med en temugg istället :P

Var sak har sin tid. Eller nåt. Igår hade ingenting någon tid. Jag gjorde nada förutom att handla i kvällningen. Jag är ganska duktig ändå på att koppla bort mina "borden".

Idag har jag äntligen fått sms från Ellos att mitt paket kommit fram, så när Peter kommer hem ska jag sticka iväg till Klingan direkt för att hämta det. Spännande! Nu får Robin äntligen sina vinterkläder och nya regnkläder så man kan slappna av lite...

Nä, om man skulle dricka upp, kolla facebook och sen försöka hinna nånting i köket iaf.
Hejdå.

Inga kommentarer: