söndag 22 november 2009

Just nu.

4 AV MINA FAVORITPROGRAM
  • Halv åtta hos mig
  • Dansbandskampen
  • Idol 2009
  • Scrubs

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR

  • Var på loppis
  • Hälsade på mamma
  • Träffade Marie
  • Eh... Åt chips?

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT

  • "hemligt"
  • Julen (faktiskt)
  • Att sluta amma och med det kunna äta och dricka vad jag vill (Åh, Red Bull...)
  • Göra om här hemma så Linus får ett rum

4 SAKER JAG ÖNSKAR MIG JUST NU

  • Fler tatueringar.
  • Att "hemligheten" blir lyckad.
  • Mer pengar...
  • En vit jul.

4 SAKER JAG ÄR TACKSAM FÖR JUST NU

  • Mina underbara, välskapta och friska grabbar
  • Att både jag och Peter har sådana toppenföräldrar som alltid ställer upp för oss i allt
  • Att Linus inte skriker på nätterna (när man väl fått honom att sova...)
  • Vår inspelningsbara box till tv:n.

Inga kommentarer: