fredag 20 november 2009

Fredag igen.

Gud vilken jobbig uppgift det blev det där med alla kort i gårdagens inlägg. Jag hade ju tänkt mig att köra hela dagen, men det blev lite väl jobbigt kände jag att lägga in alla bilder sen. Jag slutade fota nån gång efter att jag hämtat Robin på dagis sen och de sista bilderna har jag inte ens orkat lägga in heller. Det är roligt att ta bilderna, men uppladdning och sånt är ju bara tråkigt och tidsödande =/ Jaja, det blev ju något iallafall.

Idag ska jag och svärmor åka ner till Ateljé 13 med barnen för fotografering. Robin ska ju få ta nya dagiskort och sen tänkte vi kolla om det finns möjlighet att ta någon syskonbild på pojkarna. Det beror väl lite på hur mycket folk som är där på drop-in-fotograferingen som är idag. Annars får man väl beställa en tid då...

I eftermiddag ska jag och Robin hem till Jessica & Saga på middag. Inte fel. Blir gôtt med lite mat och skitsnack, och Robin får leka med Saga. Linus får vara hemma med sin far de timmarna vi blir borta. Och ikväll när vi kommer hem så blir det det obligatoriska fredagsmyset, iallafall för min del. Robin somnar säkert ifrån alltihop som vanligt och Peter ska väl ut och motionera som varje kväll, så jag får äta mina chips själv :P

Det var planerna för denna fredag det.

Inga kommentarer: