måndag 19 oktober 2009

Helgen som gick.

Ännu en helg har gått och det är måndag igen. Helt otroligt... Är det bara jag som tycker att det är måndag och fredag hela tiden? Ibland blir man lite orolig för att man plötsligt en dag ska vakna på morgonen och vara 65 år och undra vad som egentligen hände...

Den här helgen har det varit höstmarknad här i Grums, men jag var aldrig ner och kikade nånting. Känns inget kul när man ändå inte har några pengar över och så brukar det inte vara så där jättemycket att ha heller. Robin var iväg en sväng med svärföräldrarna och kusin Johanna iallafall och fick sig bl.a. ballong, godis och kläder så han var nöjd =) Linus fick en body med texten "Lillebror" på.

Igår kom två av mina mostrar och deras gubbar hit på besök och tittade på Linus och gav honom presenter. Han fick flera jättefina klädesplagg och ett set med bl.a. tallrik, mugg och haklapp.
När de hade gått och vi ätit mat och grejat lite så gick vi hela familjen (även djuren så klart) bort till skolan och lekte i lekparken där. Det var jätteskönt ute igår och vi hade så kul. Just då kände jag att livet inte kan bli så mycket bättre än så, det var härligt =)
Det var alltså en väldigt bra söndag fast jag annars inte är så där överförtjust i söndagar :P

Nu är det ny vecka igen då och nya planer.
Imorgon ska Robin göra om syntestet på BVC klockan 8:30 och klockan 14:00 så är det dags för frisören för hans del.

Idag vet jag inte vad det blir mer än. Camilla och gullungen Rasmus var här och hälsade på mig och Linus på förmiddagen, vilket var väldigt trevligt. Nu är det enda som är planerat mer hittills fiskpinnarna vi ska äta till middag, sen är resten av dagen "öppen" so far.

Nu ska jag snart låta Robin ha datorn och själv ska jag försöka hinna med att greja lite medan Linus fortfarande sover.

Hej så länge!

Inga kommentarer: