fredag 30 oktober 2009

Fredag.

Det blev ingen vaccinering för Robin igår. Det var visst slut på vaccin och även tiderna för barnen hade tagits bort. Det var tur att jag var på BVC med Linus på förmiddagen så att jag frågade vår sköterska, annars hade jag väl stått där som ett fån... :P Så nu får man hålla utkik och se vad det blir för tid istället då.

Idag är det fredag igen då (måndag, fredag, måndag, fredag, måndag, fredag...). Peter ska jobba natt i natt och Robin ska sova hos sin farmor och farfar, så jag och Linus blir ensamma. Men det ska faktiskt bli ganska skönt så jag klagar inte heller. Har inte så där jättemycket planerat annars, ska gå bort till svärmor efter lunch nån gång tänkte jag och sen får Robin stanna där då.

Nu är det en liten kille som ropar "Fääärdig!" på toaletten, så jag får bege mig dit :P

Inga kommentarer: