onsdag 31 mars 2010

På bättringsvägen.

Idag blev det en stressig morgon. Jag var så trött i morse att jag var helt säker på att vi kunde ligga kvar i sängen ett tag och inte ha särskilt bråttom upp alls. Ända tills Peter fick för sig att ringa hem kl 08:05 för att kolla att vi gått upp... Vilken tur att han gjorde det, för jag fattade ju inte alls att det var dagisdag idag fast jag visste om det... Det blev lite bråttom kan jag säga, men jag tror att vi hann ganska bra i tid ändå.

Så nu är Robin på dagis och Linus sover fortfarande ute i vagnen. Det var ett tag sedan han fick göra det nu eftersom han varit sjuk med feber och allt, men nu har han varit feberfri några dagar och förkylningen verkar bli bättre och bättre. Det är bara den där hostan som är rätt otäck när den sätter in. Men det går åt rätt håll iallafall och det känns väldigt skönt.

Nu kommer sotarn hem så jag avslutar och är lite social istället innan han ska iväg och fortsätta jobba.

Inga kommentarer: