torsdag 25 mars 2010

Tillbaka.

Gör ett försök att snabbt blogga litegrann innan jag ska hämta Robin på dagis. Jag har fått många kommentarer nu om att det är dags att skriva lite... ;)

Det är full fart här och händer ganska mycket. Som ni kanske sett i tidigare inlägg. Det som är nytt är väl att Robin blivit bjuden på ytterligare ett kalas och det gör att vi har två stycken att gå på på lördag. Först ett i badhuset klockan 10:30 och sen ett här på gatan klockan 14.

På söndag var det meningen att vi skulle döpa Linus, men nu har han blivit sjuk och vi har fått ställa in. Vi tänkte först vänta och se lite hur det går, men då vi har gäster som skulle åkt 18 mil för att komma hit redan imorgon för att delta (Peters syster m. familj) så har vi fått bestämma oss idag och tog då det säkra före det osäkra så klart...

Skriver mer en annan gång, för nu kommer svärmor och ska passa Linus medan jag går och hämtar Robin.

2 kommentarer:

Marie sa...

Hoppas han kryar på sig tills nästa gång, du får försluta honom i nån steril luftbubbla fram tills dess ;-)
Kram :-)

Marie sa...

Haha, jag kan väl gömma undan godiset i skåpet :-) Om jag vill ;-)