torsdag 11 mars 2010

Fullt ös, medvetslös...

Oj vad det är mycket på gång nu! Jag blir alldeles vimmelkantig ju... Först ska man hålla reda på allt och sen så kostar allt också... Men det är okej, för det är ju bara roligt att det händer något...

Robin har blivit bjuden på ytterligare ett kalas av Anton som visst fyllde år igår. Kul!

12/3 fyller världens sötaste Malin 25 år.
14/3 ska vi på kalas hos Rasmus som fyller 2 år den 15/3 (eller fyller han den 16:e?)
20/3 har vi tjejkväll/inredningsparty Living and Room hos Jessica.
21/3 ska vi på Antons kalas på MAX hamburgerrestaurang i Karlstad.
27/3 ska vi på Davids kalas i badhuset.
28/3 ska Linus döpas.
2/4 är det långfredag och då blir det äggpromenaden om vädret tillåter (ska vi gå ihop Marie??)

och så är det påsk och så fyller Robins kompis Jonathan 5 år den 3/4 (eller är jag ute och cyklar?) också...

För övrigt så har Robin sin gympa på tisdagarna och så väntar vi ju på en remiss till Linus för att försöka ta reda på vad det är som gör honom så tät i näsan. Den kan ju iof dröja ett bra tag, men väntar gör man ju.

Så det är fullt ös. Känns mest roligt som sagt, men det ska bli skönt om det lugnar ner sig lite sen efter påsk ett tag också. Men det får bli som det blir. Bara man överlever ekonomiskt så är jag nöjd. För livet är riktigt ROLIGT just nu, om än att man blir lite trött =)

Och så ska vi ju ha en ny tjejträff i april med (en varje månad) och så fyller Jessica 30 år i slutet där... Det verkar fortsätta ett tag till :P

Jaja, det är så att man får börja ordna med saker nu. En sak i taget... Och framför allt dopet då som jag nämnde igår, är ju snart bara två veckor kvar dit!!

Hmm, bäst jag slutar nu, för det börja surra inne i huvudet ;)

Ha en bra dag alla, fast inte solen verkar vilja värma oss lika mycket idag!

1 kommentar:

Camilla sa...

Det är Sandras pôjk som fyller den 16:e, inte min.