fredag 4 september 2009

Fredagskväll.

Jag törs inte tro nånting nu heller, men jag vill ändå nämna att jag för tillfället faktiskt har jätteont i magen. Det värker och drar och... Ja, jag kan inte förklara riktigt, men det är iallafall ondast hittills... Det började lite smått runt 17:30 nån gång kanske när vi gjorde i ordning tacos och blev sen värre under tiden som vi satt och åt. När jag reste mig från bordet när vi var klara så kunde jag först knappt gå för att ta mig in till soffan. Nu har jag faktiskt riktigt ont, men ändå inte så att man inte står ut. Vi får väl se vad det är för nånting.

Hormonerna verkar vara i full gång igen också, då jag fått två stora röda vackra finnar på varsin sida under munnen. Oooh, så vackert...

Imorgon fyller då svärfar år så då ska vi dit och äta runt 13-tiden och så blir det väl lite tårta och sånt. Om det nu blir så då, alla planer är ju preliminära just nu ;)

Nu ska jag inta ett slappt sidoläge i soffan och bara zappa på tv:n och äta Dumle hela kvällen.

Inga kommentarer: