söndag 2 maj 2010

30-årsfest

Igår var det dags för Jessicas 30-årsfest och det var riktigt trevligt. Visst innehöll den en del fylla och intriger som alla fester, men överlag så upplevde jag den ändå som ganska städad och jag är nöjd även om jag kan ha lite svårt att komma igång att umgås med folk när det är många jag inte känner så väl. Hemgång blev det inte förrän strax före 3 i natt, fast jag planerat att gå hem flera timmar tidigare än så :P Idag har jag lite huvudvärk, men överlag så mår jag bra. Jag är faktiskt riktigt bra på att dricka med måtta om jag får säga det själv =)
Bäst av allt var smörgåstårtan som Jessica gjort själv. Hur gott som helst!! Duktig är hon.

Nu ska jag vara social med svärföräldrarna som just kommit hit för att lämna hem Robin som sovit hos dem och för att hjälpa till att laga vår veranda som gav lite vika för snömassorna under vintern... Blir lite pizza också =)

Hej svejs!

2 kommentarer:

CarpeDiem sa...

folk borde verkligen skriva en rad eller två och göra sig sedda bland kommentarerna mer :) men men... Är de blyga så är de.
Skönt att se att du valde att fortsätta blogga föresten. Det hjälper faktist att få skriva av sig emellanåt. KRAM KRAM

Marie sa...

Jag har också käkat pizza idag :-)

Kul att du hade kul på festen igår :)