lördag 8 maj 2010

Snabbt inlägg.

Och så har det gått några dagar igen sen jag skrev sist. Det är redan lördag igen. På sätt och vis är det skönt att veckorna går så fort för då är det ju helg oftare ;P

Idag har Robin haft avslutning på gymnastiken. Det är så roligt att se hans uppvisningar. Han är så go och duktig min lille (stora) kille. Efter avslutningen följde vi med mamma hem till Järpegatan där det var loppis. Fast Robin handlade inte så mycket i år som han brukar. Han spenderade bara 2 kr i år... För det fick han ett modellflygplan som han ska bygga ihop med sin far imorgon och en liten söt vas som han gav mormor med maskrosor i... Gullepôjken =)
Och så träffade vi ju Marie och Malin med, Robins storasystrar enligt honom själv :P

Nu ska jag logga ut och umgås lite med Peter innan jag lägger mig. Barnen sover sen länge. Jag hade också tänkt lägga mig, men eftersom Peter precis slutade spela WoW och väntar på att jag ska lägga ner datorn nu så får jag väl göra det ;)

Natti på er alla!

1 kommentar:

Marie sa...

Ja tiden går alldeles för fort i djurvärlden tycker jag. Men jag hoppas vi får ha dom kvar länge till :-)

Ja det var en billig loppis för Robin i år *s* Hoppas flygplanet funkar i morgon nu då bara. Men man kanske inte kan förvänta sig så mycket av nåt man betalat 1 krona för ;-)

Sov så gott sen :-)
kramar