onsdag 26 maj 2010

13-årsdag

Jag visste ju att det var länge sedan jag skrev nåt här, men jag trodde inte att det var så mycket som hela 16 dagar sen... Där ser man hur fort tiden går... Andra bevis på det är sådant som att voff fyllde 7 år i söndags och att jag och Peter firar 13 år tillsammans idag (och redan 3 år som gifta!!) Tänk bara hur mycket som hänt under de 13 åren. Man har vuxit upp. Flyttat hemifrån. Bildat familj...

Och som vanligt så vaknar Linus när jag försöker blogga... Jag fattar inte vilken otrolig timing han har. Eller om det är en känsla :P

Jaja...

4 kommentarer:

MammaSusan sa...

Grattis igen =)!! Känns inte som att det var 3år sedan man grattade till bröllopet!!

Tror Vilgot har en radar inbyggd för så fort jag ska sätta mig för att äta så vaknar han oavsett tidpunkt på dygnet, det slå aldrig fel....

Kram

Anonym sa...

ohh herreguud e de redan 3 år sedan ni gifte er??? de e inte klokt vad tiden rinner iväg...grattis iallafall till er dag

Marie sa...

Grattis igen :-) Tiden går fort som sagt *s*

Kram :-)

Marie sa...

Ja vi kan ta den där filmkvällen nån gång i början av juli :-)