torsdag 3 juli 2008

Kan själv.

Ännu en tidig morgon då. Gick upp nån gång mellan 7:30 och 8:00. Tycker iallafall jag är tidigt, men det verkar som att det är något man får vänja sig vid. Robin vaknar tidigt varje dag nu. Idag kom han in och förkunnade att "nu har jag både kissat och bajsat" så det var bara att gå upp och torka honom i rumpan. För övrigt så hade han gått på toaletten själv som han gör rätt vad det är nu, men man får ju vara med och kolla så att det inte kommit utanför nånstans... Det hade det inte gjort iaf, han hade fixat det galant. Och det känns ju skönt att han börjar kunna så bra själv.

Igår var vi och hälsade på Rasmus med familj då. Det var roligt. Tror Robin hade jätteskoj för han fick spruta med vattenslang och blöta ner sig totalt. Jag fick mig en rejäl dusch över låren som jag inte var beredd på, men det torkade ju snart. Det var ju både soligt och blåste en del.
Rasmus är så go och så snäll. Tänk en bebis som är så nöjd hela tiden!

Robin med vattenslangen hos Camilla & Rasmus.

Jag, Rasmus & Robin igår.

Idag blir det en sväng till tippen när Peter kom hem. Vi har en del vi behöver få undan här hemifrån. Vi får väl se hur mycket vi orkar ta med idag. Jag ska försöka att samla ihop det jag vet ska kastas innan han kommer hem så kommer vi iallafall iväg lite fortare.

Inga kommentarer: