torsdag 3 mars 2011

Veckan.


Veckorna rullar på, och fort som f-n går det. På både gott och ont. Just nu är det mest gott eftersom det är torsdag och det betyder att jag och killarna har helgen nu.

Måndag: Jobb 8:00-16:30. Bio med Robin och mamma klockan 18.
Tisdag: Jobb 8:00-16:30. Hemmakväll med grabbarna när Peter repade.
Onsdag: Jobb 8:00-16:30. Peter jobbade övertid, så idag hämtade jag på dagis. Mamma hämtade Robin och tog med honom (och Tyson) hem till sig lite tidigare. Sen kom jag och Linus också dit och fick middag. Hemma igen strax efter 19:30.
Idag: Jobb 8:00-14:30. Hämta på dagis. Iväg till frissan med Robin & kusinen Johanna till 16:15. De blev klippta och jag färgade ögonfransarna. Herregud vad skönt det var att bara sitta där och blunda de där minuterna det tar... =) Hemma igen ungefär vid 18-tiden och nu två timmar senare sover barnen och även jag är nedkrupen i sängen för idag.
Imorgon: LEDIGT & INGENTING PLANERAT ELLER BOKAT. GÔTT!

Nyklippt älskling hos frissan.


Idag har jag även fått tummen ur och beställt en tid till optikern. Det är många år sen jag gjorde synundersökning och bytte glasögon. Och jag har nog sagt i 2 år nu att jag ska köpa nya brillor, men det har bara inte blivit.

Jag måste försöka ta tag i lite saker som ligger och släpar. Bland annat så köpte jag en ny p-stav i höstas, men jag har fortfarande inte bokat nån tid för att få den insatt... Det har liksom inte blivit nånting av nånting på länge. Och Robin var hur långhårig som helst nu t.ex.

Och så vidare...

1 kommentar:

Marie sa...

Jag borde också beställa tid till optikern. Jag tar det när snön är borta tror jag *s*