fredag 11 mars 2011

Sjukt...

Nu är det helg igen. Den här veckan har gått hur fort som helst. Fast det gör nästan alla veckor nu för tiden. Särskilt sen jag började jobba igen i november så har tiden bara skenat iväg...

I måndags tog magsjukan omtag på Linus och även Peter var jättedålig. Jag och Robin var hemma och inväntade 48 symtomfria timmar.
I tisdags var jag ledig för att jag & Linus egentligen skulle ha varit på hans 1½-årskontroll, men Robin fick gå till dagis eftersom han faktiskt varit (och är) frisk.
I onsdags var Peter och Linus hemma själva, medan jag och Robin var iväg som vanligt.

Igår var hela familjen i farten igen och jobbade och gick på dagis. Linus var inte riktigt sig själv ändå tyckte jag och det märkte jag idag varför... Idag har han varit ordentligt förkyld, hostig och haft feber =( Mitt stackars hjärta. Han får ju aldrig vara frisk... Alltid är det nånting.

Jaja, sånt är livet. Nu ska iallafall vi andra hålla oss friska ett tag fram över har jag bestämt. Jag är TRÖTT på sjukdomar nu.

1 kommentar:

Marie sa...

Ja det verkar som att just Linus drar till sig en massa skit. Stackarn :-(

Tack för kommentarerna hos mig :)