tisdag 20 april 2010

Vår och utveckling.

Det är så härligt, det har verkligen blivit vår nu. Vår med solsken och blommor och försvinnande snö... Fågelkvitter. Mmmm =)

Jag vet egentligen som vanligt inte vad jag ska skriva... Jag mår fortfarande upp och ner, men iallafall mycket bättre än i vintras. En del löser sig automatiskt och annat får jag jobba med. En del saker är svåra att komma fram till själv, som vad jag vill göra med mitt liv och hur, men det får komma som det kommer.

Linus blir bara bättre från alla förkylningar igen och det känns så skönt. Hoppas han får vara frisk ett tag nu... Växer och står i gör han med och utvecklas i en rasande fart. I munnen har han både tand nr 7 och nr 8 på väg...

Robin har en lös tand också. Sin första. Nog för att han bara är 4½ år, men så fick han ju sina första tänder tidigt också vid typ 4 månader. Linus var bara 3 månader när de första kom han.

I helgen hade vi årets fjärde tjejkväll hemma hos Caroline. Det var ljusparty och så hade vi matknyt. Hur gott som helst och vi blev såå mätta allihop tror jag =)

Och nu vaknar Linus ute i vagnen som vanligt när jag försöker blogga... :P

Hej för den här gången!

Inga kommentarer: