lördag 11 september 2010

I'm back. For now.

Det är ganska sent och jag ska väl snart dra mig mot sängen tror jag, men jag tänkte ändå att jag skulle kika in och tala om att jag lever. Eller nåt. Fast de flesta som brukar hänga på facebook vet nog det :P

I onsdags fyllde minstingen hela 1 år. Helt otroligt. Tyvärr var han sjuk på sin stora dag och nu är även storebror sjuk så det har inte blivit något direkt firande. Men lite presenter fick han iallafall. Så får vi väl fira honom lite extra tillsammans med storebror som fyller år nästa söndag då istället. Storebror får ju ändå en egen dag på lördag när han ska ha sitt kalas för kompisarna.

Är väl egentligen för sent på kvällen för att min hjärna ska fungera, så det här inlägget blir inte särskilt mycket att hänga i granen heller, men nu är jag iallafall tillbaka igen. Ända till nästa gång jag får bloggtorka igen. Och den här gången ska jag försöka att göra lite roligare inlägg än mina gamla tjatiga. Vi får väl se hur det går... =)

Natti.

2 kommentarer:

Marie sa...

Welcome back ;-)

Malin sa...

Hej hej igen ;) bra att veta att du lever, ja har ju inte fejjan så ja va lite orolig där ett tag, hihi :)

Hoppas killarna kryar på sej snart! Ge dom en varsin bamsekram från mej!

Kram kram