onsdag 15 september 2010

Tiden går. Fort.

Och så gick det 4 dagar igen innan man kikade in här igen. Jisses vad dagarna går fort nu! Men så är det nånting hela tiden också nästan...

Idag: BVC för 1-årskontroll av Linus. Robins fotboll ikväll.

Imorgon: Robins gympa börjar & föräldramöte på dagis. Så klart slutar gympan samma tid som mötet börjar. Vi får se hur det ska lösas. Egentligen skulle jag haft tandhygienisten klockan 15 också, men jag avbokade. Dels räcker det med tider att passa på en dag, och dels finns inte pengarna till något besök där just nu... Är mycket annat som kostar den här månaden ju.

Fredag: Inget planerat, men kommer ha fullt upp ändå misstänker jag. Med städning och handling inför helgen t.ex.

Lördag: Robins kalas på brandstationen. Ladies Night med Camilla i LLA på kvällen.

Söndag: Robins födelsedag och tårta och sånt hemma. Och fira Linus lite med, eftersom han var sjuk på sin födelsedag och brorsan blev sjuk helgen sen.

Känner mig faktiskt lite smått stressad inför allt, men det kommer gå bra i slutändan ändå. Snart är den här veckan också över och man rusar på med nästa.

Nu har jag inte mer tid att sitta här om jag ska få iväg Robin till dagis i tid... =)

1 kommentar:

Camilla sa...

Nu finns jag här också.
http://mammaimars.blogspot.com/?spref=fb