måndag 4 april 2011

Natt.

Egentligen borde jag sova nu. Och jag ska alldeles strax logga ut och göra det också. Det är redan natt till måndag och det betyder ju att en ny arbetsvecka är på intågande. Igen. Runt, runt, runt går det.

Hoppas på att få ett sms imorgon om att mina nya glasögon är klara för att hämtas. Det ska bli spännande. Tänk att jag äntligen fick tummen ur att kolla synen och byta bågar. Jag visste att det var länge sedan sist, men jag blev ändå lite smått chockad hos optikern när det visade sig att jag inte varit där sen 2004... =)

Jag försöker få tummen ur och ordna lite saker, stort som smått, men det sitter hårt inne. Fast å andra sidan kan man ju hoppas att det är på gång nu då och att glasögonbytet var starten på allt jag måste ta tag i... Kanske skulle försöka beställa tid för insättning av p-staven här näst? Själva staven köpte jag ju liksom i höstas och sen har den bara legat...

Jaja, sova var det...

1 kommentar:

Milla sa...

Haha! Har du haft staven sedan i höstas utan att sätta in den? :) Du lever farligt, min vän! Hehe. Kanske blir ett syskon till om du inte får tummen ur och sätter i den. Hur känner du inför det? Skulle du vilja ha fler barn? :) Kram.