söndag 17 april 2011

Solsken.

Våren är här på riktigt nu. Förra helgen var det superfint på lördagen och jag lyckades så klart bränna mitt ansikte i solen när vi satt hos svärföräldrarna på deras veranda så gott som hela dagen. Pojkarna körde fyrhjuling och hade så roligt så. Samma sak upprepades den här helgen, om än inte lika många timmar och jag slapp solbränna :P Linus är helt överlycklig när han får åka fyrhjuling med pappa eller farfar, och blir lika överförbannad när de drar iväg till skogen med Robin och åker utan honom.

Robin är helt suverän på att köra sin fyrhjuling. Jag minns inte riktigt hur gammal han var när han började köra, men det måste ha varit runt 2½-3 år. Linus är 1½ nu och kommer säkert bli lika duktig han om inte ännu värre. Igår var han redan med och skruvade när pappa och farfar bytte till sommardäck, och liten som han är så lyckades han ändå gänga helt rätt han med. Precis som det varit med storebror så verkar det räcka för den lille med att bara se saker en gång för att klara av dem sen... Jag är både stolt och impad =)

Annars är livet ganska bra nu. Det kan bero på solskenet, men jag börjar sakta men säkert att känna mig piggare och gladare än jag varit på ett tag. (Solskenet och att jag kanske sköter mina tabletter lite bättre :P) Det rullar på. Saker löser sig eller känns iallafall lättare. Lite så där.

Jo jo...

Inga kommentarer: