fredag 10 december 2010

Usch.

Min önskan att inte behöva gå ut på några dagar slog in sist, men kanske inte på det viset man skulle önska... Jag fick vabba igen från onsdag morgon då Linus gjorde världens kalas i blöjan och fick duschas både en och två gånger innan klockan ens var 7. Sen hade han feber från och till både onsdag och igår. Och Robin stannade också hemma även den här torsdagen pga sin förkylning. Suck...

Som om inte det vore nog så fick Peter sot i ögonen på jobbet i onsdags och fick ta sig en tur både till vårdcentralen här och till ögon i stan. Det gick dock bra och han kunde jobba som vanligt redan igår igen. Tack och lov!

Men man kan ju undra om det inte ska vända snart? Med allt. Jag känner att det är väldigt mycket nu. Mycket skit. Sjukdomar, borden och måsten. Mycket att göra på jobbet som vi har svårt att komma ikapp med och så gott som inga vikarier att ta hjälp av. Och mycket funderingar och gnagande känslor inom mig som jag inte riktigt vet vad det är.

Nej, usch!!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Ho Ho, här var det tomt på Blogginlägg..