tisdag 7 december 2010

Senaste nytt.

Det är så in i helvete kallt ute så man blir deprimerad bara man tänker på det. Åh vad jag önskar att jag slapp gå ut (och dra ut barnen i det) i några dagar!!! Det är till och med nästan så att jag blir förbannad när jag inser att jag inte får bestämma vädret och göra det iallafall 15 grader varmare igen...

Idag är jag trött och på lite allmänt dåligt humör tror jag, så jag ska inte bli långrandig.

Senaste nytt:
~Var på en suverän föreläsning igår. Jätteintressant och tänkvärt. Orkar inte skriva mer om det nu dock, men http://www.attvaraanhorig.se är en länk som hör till det han berättade om.
~Imorse var det luciafirande på Robins dagis. Så roligt att se. Duktiga barn & Obi var så klart den sötaste tomten av alla. Han såg så go ut när han sjöng =)
~Ikväll fick Robin hoppa i tomtedräkten igen, denna gång för julavslutningen av gymnastiken. Där fick dock inte föräldrarna följa med in och man har spenderat ännu en tid i omklädningsrummet... Skönt att slippa det ända fram till vecka 3 nu ;)
~Jobba övertid imorgon. Hoppas det inte blir för länge, för jag skulle vilja ha tid och ork att göra något hemma också, men det är nog lika bra att förbereda sig på att det inte blir så imorgon heller...

Jaja, tack o hejdå. BLÄ.

Inga kommentarer: