onsdag 23 juni 2010

Svårt.

Idag är det redan onsdag igen och det betyder att Robin är på dagis nu på förmiddagen och har fotbollsträning ikväll. Imorgon är det torsdag och på fredag är det midsommarafton. Helt otroligt att det snart är juli egentligen... Vips så är sommaren slut, barnen fyller år och jag börjar jobba igen. Det är ganska ofattbart att jag varit hemma 1 år redan den 1 juli...

Nu ska jag strax plocka upp varorna som jag och Linus varit och införskaffat på affären nu på morgonen. Tänkte försöka att hinna med lite städning i köket också medan han sover, men vi får väl se hur långt jag hinner. Jag börjar vänja mig nu vid att inte få så mycket som jag vill gjort på dagarna. Men lite jobbigt är det när man vill så mycket men inte kan för att man liksom blir hindrad av en bebis som bestämmer allt och har värsta humöret... Visst är han go och glad, men det är när han får som han vill det... :P Försöker tänka på vad Eva på BVC sa sist vi var där och jag pratade lite om hur han är, nämligen att det är OKEJ om han får gråta eller skrika en stund. Det GÖR INGET. Jag börjar väl ta in det litegrann iaf och sen dess så har det faktiskt kunnat hända lite mer här hemma, men jag tycker ändå att det är svårt...

Jaja, jag ska väl inte sitta här och pladdra iväg tiden då som jag så väl behöver till annat. Vi får se vad jag hinner =)

Ha en bra onsdag!!

1 kommentar:

Marie sa...

Tror också det är okej att han får skrika en stund :-) Men jag kan förstå om det är svårt för dig att låta honom göra det också.
Får hoppas de där tänderna växer fram på honom snart och att snoret slutar rinna :-)

kram på dig! :-)