lördag 11 juni 2011

Detta har hänt ;)

Långledigheten kring förra helgen var slut snabbt och nu har även en arbetsvecka (om än lite kortare) gått igen också. Plötsligt är det lördag. Igen.

3/6 sov Robin hos farföräldrarna.

4/6 åkte Robin med farföräldrarna & kusinen Johanna till Långsta för att titta på Hästsläppet.
Jag & Linus hälsade på mormor och kikade på loppisen på Järpegatan och träffade goaste Marie.
På kvällen var det dags för InMeHead att spela på Folk & Rocks Förfest i Segmon.

5/6 var jag hos mamma nästan hela dagen och lånade tvättstugan i ett försök att komma ikapp lite med all tvätt... Barnen & gôbben var hos svärföräldrarna.
Mellan klockan 17-19 ungefär var Robin på kalas hos fd dagiskompisen Moa.

6/6 hälsade jag och Camilla på hos Jessica med en blomma och fika. Mysigt. Och skönt att få kolla läget lite.

7/6 arbetsdag. Mamma hälsade på med jordgubbar på kvällen.

8/6 arbetsdag till 16:30, Robins fotbollsskola 17:30. Stressigt som vanligt, precis så vi hinner med att äta. Men det är det värt, tror att Robin gillar det t.o.m. mer än ifjol.

9/6 arbetsdag. Köpte middag på BK. Hälsade på svärföräldrarna.

Igår var det en ledig dag som alltid på fredagar. Robin var dock med dagis på "skolresa" (det var 6-åringarna som ska börja förskoleklass som åkte) till Mariebergsskogen mellan 10-14. Jag och Linus gjorde bort oss och sov middag 2 timmar så han kunde inte sova på kvällen sen. Men det var gôtt =)
På kvällen var Obi till dagiskompisen Erik och lekte. Jag hälsade på Camilla & Rasmus en stund och lånade ut vårt V.Smile tv-spel då det ändå bara står här för tillfället.

Idag går barnens kusin Johanna ur nian och därmed ska vi vara hundvakt hos svärföräldrarna. Sen ska jag och mamma ta en tur till stan och kolla efter parasoll eller persienner åt henne på Jysk.

Och snart är den här helgen slut och det börjar om med måndag igen. Så ni vet.

Inga kommentarer: