måndag 25 oktober 2010

Skriva.

Tänkte försöka mig på att skriva ett litet inlägg medan Linusen sover. Vi får väl se hur det går...

Jag fattar inte varför jag inte kan komma igång med bloggandet igen. Jag VILL ju, men ändå är det på något vis ork och tid som står i vägen tror jag. När jag ligger och ska sova bubblar alltid en massa idéer och tankar om både stort och smått, och en del som faktiskt skulle vara nånting att dela med sig av, men det är så dags då liksom... Och på dagarna är de aldrig lika bra om jag ens kommer ihåg dem. Suck.

Allt är bara så vardag.

Imorgon tandläkarbesök för mig.
Onsdag ska Robin till Säffle och röntga sitt ben.
Torsdag är det fotografering på dagis och utvecklingssamtal för Robin. Barngympa på kvällen.
Och utöver det så har jag papper som jag måste fylla i och skicka snarast angående båda killarnas dagistider och så måste jag försöka få tag i min chef nån gång och meddela att det blir den 15/11 som jag kommer tillbaka till jobbet. Försökte förra veckan också men hon är ju aldrig inne...

Det är måndag idag. Och i stort sett varje måndag så tänker jag att "idag ska mitt nya liv börja". Jag ska göra det och det, och vara så och så. Känns jättebra. Bara det att snart är det måndag igen och då tänker jag att "Okej, jag får ta nya tag DEN HÄR veckan då istället". Vad det är jag vill ska ändras eller hända vet jag inte riktigt. Och inte heller varför jag alltid i så fall måste börja på en måndag :P

Ja, jag vet. "Herregud, vilken skruvad människa" tänker ni nu. Men det är ju det jag är.

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle. Det är ju så det.

Nä, vi får väl se om jag kommer igång nu då. Om jag får tummen ur och bloggar mer och skriver av mig. Om jag gör det här eller startar upp något helt nytt. Det återstår att se.

Hej svejs.

1 kommentar:

Marie sa...

Jo men måndagar är ju en bra dag för nya grejer *s* första dan på en ny vecka liksom *s*